Sosyal Medya Etkileşim




Sosyal medyanın her mecrasında paylaşım periyodu çok önemlidir. Önemli olan gün içerisinde bir gönderiyi sık paylaşmak değil, belli bir senkron halinde paylaşmaktır.

Peki bu ne demek?

Öncelikle bir istatistik oluşturulmalı ve insanların en çok hangi saatlerde paylaşım yapılan sosyal medya yayın organını kullandığı tespit edilmeli. Buna istanaden öne çıkarılmasını istediğiniz gönderiyi yoğun olan saat üzerinden bir kaç saat geri atılarak paylaşılabilir.

diğer gönderileri de takipçi sayınıza istinaden konumlandıra bilirsiniz.

Çok gönderi paylaşıp takipçi kaybetmek mi? Planlı çalışıp az gönderi ile etkileşim elde etmek mi? Bu sizin kararınız...

Sağlıcakla Kalın...


Ali Tuğrul Öztürk
Grafik Tasarım Uzmanı ve Blogger

Yorumlar

Popüler Yayınlar