ADALET BAKANLIĞI BİZE GELMEDEN ÇÖZÜN REKLAMI [AÇIKLAMA]




Öncelikle arkadaşlar merhabalar. "Adalet bakanlığı bize gelmeden çözün reklamı" yazdığınızda yaklaşık olarak google de 15binden fazla sonuç görüntülenmektedir. Reklam Digitürk 181.kanalda (nat geo hd) reklam kuşağında zorunlu yayın olarak yayımlanmış. Haber sitelerin de konu resmi kamu spotu olarak gündeme gelmiş ve resmi kamuspotundan daha fazla görüntüleme elde etmiş olup, yaptığım kamu spotu sayesinde 7 Haziran 2012   tarihinde kurulan arabuluculuk makamı 2015 yılı itibari ile biraz daha tanılır hale gelmiştir. (reklamın iyisi kötüsü olmaz dimi) 
Yasal olarak hak ihlali yoktur. Kurumu aşağılayan ve ismini karalayan hiç bir şey kullanmadım. Resmi kamu spotlarından cover olarak elde ettim. 

Hal böyle olunca açıklama yapmak gereği duydum. Videoyu aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.




Ben bu videoyu ticari amaç güderek yapmadım. vize haftam da projeler çakışınca vasat da olsa bir proje yapmam gerekiyordu bunu da bu yüzden yaptım.

Sözlüklerde adımla alakalı ileri geri konuşanlar olmuş. Yok bunun üzerinden para almış, bir günde video sayesinde tanınmışım vs. Samimiyetimle söyleyebilirim öyle bir şey yok.

Ben hala 21 yaşın da üniversite öğrencisiyim ve hala projeler ve kulüplerin peşinde koşturuyorum. Tanınmak vs. gibi derdim hiç olmadı. Beni tanıyanlar eğitimle alakalı blog yazılarından tanıyorlar. 

videoyu yayınladığım taglar: #kamuspotu #arabuluculuk #mahkeme #kısafilm #projeödevi


ALİ TUĞRUL ÖZTÜRK
https://twitter.com/AliTugrulOzturk
https://www.facebook.com/alitugrulozt


etiket: ali tuğrul öztürk, adalet bakanlığı, kamu spotu, kimdir?

Yorumlar

Popüler Yayınlar